Down

Ja idag har nog varit den värsta dagen i LA hittils. Vill inte gå inte på detaljer, men jag är trött på att bara få skit från en unge hela tiden. Försöker verkligen att ignorera allt,försöker att vara mogen, men det är inte så lätt när man i fyra veckors tid har fått skit och otacksamhet.
Nej fy fan, idag har verkligen inte varit min dag. Har varit nära på att börja tjuta hur många gånger som hellst, och jag börjar faktist fundera på att byta familj.

Nu sitter jag hemma hos Maria(babuska) och är avundsjuk på henne för att hon är världens bästa hostkids.


/madde

 

Tillägg:

Kom precis hem,och det är fortfarande 30 grader ute, hettan är helt otrolig!

Tydligen så är september bland de varmaste månaderna, och jag som trodde att det skulle bli lite svalt..

Im stuck in hell!



Kommentarer
Alesia

Men gud, vad gör ungen? Låter illa, men hur illa kan det vara?

Lena

Om någon klarar det Madde så är det du!

2010-09-27 @ 12:06:38
Anonym

Du får hålla tummarna på att jagblir värre :P

2010-09-27 @ 17:29:38
Linda

håller med lena maddyy!! hahah i det varma vädret kan jag tänka mig att du är lättklädd;) grrrr

2010-09-27 @ 19:37:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0