Sick

Ja jag har dragit pa mig en rejal forkylning,inte alls kul:(

Lite snabbt om helgen som va:
I fredags drog jag, Maria,Maria och Sandra ut i Hollywood. Jag och Maria drog en pubrunda medans de andra tva drog pa club. Hade sjukt trevligt, lagom mycke dricka och roligt sallskap! Natten spenderades hos Maria, dar det blev bakis hang pa lordagen.
Lordagkvallen spenderades hos Stella. Hon,jag och Sara(en annan svensk au pair) forfestade och hade det gutt innan vi drog ut. Men precis nar vi kommer till Hollywood sa snor nagon Stellas planbok, sa vi drog hem istallet for att ga ut.

Nu kanner jag att jag festar for mycke,ska forsoka att halla mig nykter(och spara pengar) nagra helger framover..

Skallar kudden och forsoker halla febern borta.

I morgon kanske det blir lite : Something,something,something(Internt till mina phungkulor)

/madde


Kommentarer
Linda

SOMETHING, SOMETHING, SOOOMMEEEETHHHIIIIIINGGGGGG!!!!

2010-09-20 @ 15:22:57
Lena

hahah party animalet är vår Maddee!

2010-09-20 @ 17:15:46
Linda

MADDDDDDDYYY jag lir arg om du inte strippae i lördags!! kanske ett extrakncäk du ska testa i LA?;)

2010-09-20 @ 18:46:17
Madde

oj,glömde jag att visa dom bildera?haha

2010-09-20 @ 22:22:35
Jacobvanessa

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-01-04 @ 16:25:54
URL: http://jacobvanessa.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0