ibland känns det bara som allt går fel..

ja idag skulle jag ha jobbat, skulle ha haft en klass fem hela dagen, men min kropp ville tydligen annat. sjuk och irriterad ligger jag istÄllet i min sÄng och tycker synd om mig sjÄlv.
och jag sÖr mig pÅ att min mobil fuckar upp sig. ÄÖÅ Är stort hela tiden, och jag kan inte fÅ nÅgon annan bokstav stor, och frÅgetecken fungerar inte heller.. mÅste palla mig in pÅ telia fÖr att se om det kan fixas..
nu ska jag fÖrsÖka sova bort det onda..
just det.. har jag sagt att jag saknar mina phungkulor sÅ mycket att det gÖr ont..


Kommentarer
Linda

jag saknar dig som fan med maddy:( är så van vid att ha dig bredvid mig hela tiden!!

2011-01-25 @ 09:49:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0