Morgonstund har guld i mun?

När telefonen ringde och väckte mig runt 8.30 ville jag bara ta telefonen och slänga den i väggen.
Det var skolan som ville att jag skulle komma in och jobba idag, för en klass 4! Måste erkänna att jag blev lite tveksam, men självklart säger jag inte nej, alltid kul med nya erfarenheter..eller?
Nej men det är gutt att jobba och få in lite cash, men är lite surt med de plötsliga arbetspassen, men detta visste jag ju om när jag tog jobbet.
Men hade jag vetat att jag skulle jobbat idag hade jag kanske skickat hem Linda någon timme tidigare i går. Även om jag är tveksam till om jag hade kunnat avbryta henne mitt i strippen, så hade jag kanske fått någon extra timma sömn.


Det blev vinst igår!Äntligen!
Även om vi tappade en stor ledning så vann vi, och just nu är det viktigast, vi vann!!

Nu ska jag ta och göra mig lite fin, måste ju se någorlunda proper ut.


Kommentarer
Linda

MOHAHHA LAMMKÖTT!!

2011-01-20 @ 14:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0