Chilli'n

Ja vad har hant sen sist?
Har chillat med Pia, MyNa, Phara och Manny (en kille fran NY som bor pa deras hostel) i tva dagar. Vi har gjort beachen, shoppat och kakat massa god mat. Hittade en vitnamesisk resturang som vi har kakat tva ganger pa, awesome!
Linda och Lena skulle alska Manny,varldens skonaste snubbe!
(Ska sno deras bilder sen sa ska ni fa se hur dagarna har varit)

Idag sa ska jag forst mota upp med Camilla, en dansk tjej som ar au pair hos en familj som bor ratt nara mig. Vi ska chilla vid poolen och kaka lunch pa stan.
Ikvall sa ska jag, Maria och Sandra (en polare till Maria) ga ut och ta en ol eller tva.

Livet rullar pa helt otroligt bra, och jag onskar att jag hade min kamera sa att jag kunde dela med mig av allt jag har upplevt! Men ha talamod, ska fixa en sa fort som mojligt..


/madde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0