Felix Da Housecat

..Var DJ:n som spelade pa Avalon, cluben vi var pa igar.
Hade sjukt kul!Dock sa blev det lite for mycket dricka, inte jattte mycke, men gjorde av med mer an halva lonen!

Igar pa dagen var jag med G,G och de sma pa Target. Jag kollade lite pa kameror, vill ha nagon halvsystem tror jag.. Men G sa att jag kan fa ha deras sa att jag inte behover kopa nagon. Men jag ska kopa en sa fort jag har pengar, men kan ju lana den tills dess..
Nagon som har natt bra tips pa en bra kamera?

Funderar pa denna...

Eller denhar..





Nu ska jag fortsatta med min bakisdag/kvall..

/madde


Kommentarer
Maria

Tror jag har den översta :P Du får köpa den om du vill? =)

2010-08-30 @ 14:20:55
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0