Love and Basketball

Jag började med bloggen så att vänner och familj skulle kunna hålla koll på mig på mina "äventyr". Först var det lumpen, och sen bar det av till USA.
Jag har sagt att när jag återvänder hem till Oskarshamn så ska jag sluta blogga, vad finns det att skriva om här? Inget stort äventyr direkt.
Men jag hade fel.

Mitt nya äventyr handlar om min största kärlek; Basketen.

Jag påbörjar nu min hårda resa för att komma tillbaka till mitt liv inom basketen. I nästan två år har jag varit ifrån, och jag har saknat det varje minut.
OBBK:s damlag ska göra en storsatsning för att ta steget upp i Div 1, något som vi har kämpat för i år, och jag har kanske chansen att ta del av det.
Men först handlar det att komma i form, att ta igen två år är inte lätt. Och det kommer inte handla om "beachen 2011", fuck that!
Jag ska bli mitt förra "basket-jag", och det kommer krävas blod, svett och tårar för att komma dit. Och med rätt inställning, och mina kamrater vid min sida ska jag klara det.


Love and Basketball, helt enkelt..



Kommentarer
Jelleboy

Kul att du ska spela med oss! Och välkommen hem :D

2010-12-22 @ 21:05:44
nana

KÖÖÖR BARA! Använd dig av dina fulknep så går det vägen ;)

2010-12-23 @ 07:06:42
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Linda

HAHHA NIIIICEEE MADDY! FUCK BEACH (fast du har ju bröst)

2010-12-25 @ 11:36:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0