Sista inlägget från USA

Ja i morgon börjar min långa resa hem.
Får skjuts till flyget vid 12.00, flyget går 14.30, och sen har jag 14 timmar med flyg och byten innan jag landar på svensk mark.
Jag är sjukt pepp på att komma hem, längtar något så otroligt. Dels är det för att jag saknar alla där hemma, men dels för att jag håller på att flippa ur på min värdmorsa.
Har aldrig träffat en sådan bitter, kall och egoistisk människa, och jag tycker så synd om den personen som ska bli deras näsa au pair.

Har varit på stan med Carro idag, det blev käk och bio, och nu har vi suttit hemma hos henne och kollat på Eclipse. Ett perfekt avslut på min långa (och något krångliga) resa.


I see you on the other side!


Peace!


Kommentarer
dahlgren

:) :)

2010-12-21 @ 09:38:48
Anonym

MADDEEEE!!!!!

2010-12-21 @ 18:07:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0