Vänner

Sista natten hos Stella.  Fan, känns ledsamt..
Har bott här i två veckor, men man kan nästan säga att detta har varit mitt tredje hem här i LA.

Jag har träffat många nya människor här, vissa har man kännt med en gång att man inte passar med, och vissa känner man att allt stämmer klockrent.

Stella, Stellis, Den Galna Finnen, är en av dom som jag kommer att sakna sjukt mycke. På tre månader har vi lärt känna varandra på ett sätt som jag inte har gjort med många.
Vi har haft allt ifrån djupa, seriösa samtal, till massa skratt och en hel del öldrickande!
Vi var i samma klass på au pair-skolan, så vi kom till LA samtidigt. Och vi kommer att lämna LA samtidigt, jag åker till min nya värdfamilj på lördag, och Stella åker hem till Finland samma dag.

Och en annan person som känns sjukt ledsamt att lämna är Madde.
Madde, Stella och jag har mer eller mindra hängt varje dag de sista två månaderna, vi har blivit lite som de tre musketörerna.
Men vi ska köra en reunion på finlandskryssningen sen när vi alla är hemma, ser fram emot det!

I morgon blir det tacokväll med Stella, Madde och mina goa körtjejer. Förväntar mig en rolig kväll med massa mat, öl och margaritas!

"Våran" låt:


Kommentarer
galna finnen

ohh madde. här sitter jag och har min sista öl i lägenhetet, och börja gråta genast när jag läste denna. Fan jag tror att jag kommer sakna dig! haheha

Jag är så glad att Sverige och Finland är grannar! Vi måst hållas i kontakt! och bada bastu för faaan!



men nu, jag är så tuff att jag skall sluta gråta! Vi syns ;) <3

2010-12-04 @ 04:50:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0