Sista kvällen i frihet

Så käns det iaf..
Efter 16 veckor åker jag tillbaka till Kvarn, tillbaka till det gröna.
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det har vatt så skönt att vara hemma. I tre veckor har jag haft ett "normalt" liv, jobbat, träffat vänner, spelat basket.
Samtidigt så har jag saknat det militära, det är ju något som jag alltid har velat göra och jag ångrar verkligen inte att jag gör lumpen.
Tror att jag mest är orolig för att jag ska ha tappat så mycket, att jag inte är lika tålig som alla andra när det gäller att vara ute i skogen och frysa. Hoppas att jag kommer in i det fort.


Idag var det träningmatch mot Valhalls tjejer. En rätt så tråkig och ojämn match med en del skador på motståndarnas sida.
Värt att nämna är att tjejerna spelade bra och moget, tufft men inte fult. Som vanligt finns det undantag, men laget i helhet spelade så som man ska göra.
Ska bli intressant att se så två olika lag mötas, jag tror att jag vet vilka som vinner men allt kan hända och det gäller att spela bäst på den stora matchen!



Kommentarer
BIF(F) gangmember

kommer sakna dig :( ingen mer träning med stripparn

2010-02-11 @ 23:07:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0