Revelj!

Fattar inte varför jag har börjat sova bort mitt lov?
De första två veckorna va jag skit duktig och gick upp senast 10.00, den senaste veckan har jag sovit till typ 13.00 varje dag..
Ångest över att jag kommer att få sån chock när man är tillbaka till det gröna..

Och hemtentan har jag inte ens kollat på, den ska va klar denna veckan.
Har inte pluggat något på tentan som är om två veckor heller.
Jag ville ju göra lumpen för att slippa allt plugg, så flyttar dom om så att jag måste plugga på högskole nivå..
Jävla knugen..




Dahlgren, min vapendragare, och jag någon gång i början av september när man forfarande fick springa runt i skogen och leka krig.

Försöker att bli lite pepp att återvända:
http://www.youtube.com/watch?v=rxrmr4nJgqA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0