Söndagsångest

Jaha..då va man tillbaka i dom gamla rutinerna gällande söndagar.
Bakfylla och söndagsångest.
Men man måste försöka tänka posetivt;
Jag har massa bra filmer och serier att se på min 7 timmar långa resa...(ironin är hög)
Även om det är gutt i Göteborg, det är goa människor och skönt att ha nära till stan, så längtar jag tillbaka till Kvarn.
Stämmningen är helt annorlunda och det är där min wing man är, flickan som får mig att ta fram min störda sida, Dahlgren..

Men innan det blir Kvarn ska tre veckor spenderas i Ångesthamn, och där finns mina Phunkulor som alltid har nått fuffens för sig...

Linda, jag och Lena

Nä nu ska jag packa det sista, försöker att inte glömma allt för mycke (vilket måste vara omöjligt med tanke på hur full min bag är).



Kommentarer
Lena

Hej då! :(

2010-01-11 @ 12:05:46
Anonym

Vi syns ju snart!

2010-01-12 @ 12:08:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0