Life is a road that is windning and dark


Ord.

Det är allt som behövs.
Man ändrar uppfattning om någon på ett par sekunder.
Den stabila grund man tillsammans har byggt upp,
rivs på grund av några jävla ord.

Ilska.
Det är allt jag känner.
Den harmoni som jag lärt mig att behålla går upp i rök.
Ett svart hål som bara växer och växer.


Nej men fy fan så skönt.
Det har gått för lång tid utan att jag har haft någon att störa mig på.
Och jag har alltid sagt att man måste ha ett hatobjekt.

tack!
Du betyder ingenting för mig längre.



Kommentarer
matsa!

Madde!! Fixa harmonin baby! Utan den funkar ingenting =)

2010-01-30 @ 03:05:52
Madde

Äsch!harmoni är överskattat,haha

2010-01-30 @ 10:16:26
wingwomen

självhjälpsboken, självhjälpsboken, självhjälpsboken ...

2010-01-30 @ 11:37:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0