Vi ränner runt i mönstret av en kvadratisk ruta

Sitter och lyssnar på Andreas Grega, trodde jag aldrig! "Han är kass" sa jag för någon vecka sen, måste ju då erkänna att vissa låtar är otroligt bra!

Andreas Grega-Rädslan




Igår blev det Kalmar med Phung. Dom shoppade loss ordentligt:P Jag är otroligt stolt över att jag inte köpte massa onödigt. Köpte En stoooor resväska, ett lås till väskan för bara 59kr (som de på flygplatsen kan öppna så att man slipper få låset bortknippsat), nya hörlurar för 100 kr (mina gamla är trasiga) och tomma skivor så att jag kan bränna och ha med mig när jag chillar runt i LA.


En liknande resväska som jag köpte.

När vi kom hem till Osket igen så firade vi Maria som fyllar år nästa vecka. Det blev grillbuffè på terazzen och sen film hemma hos Mia. Vi såg "Date Night", rekomenderas att se!Skit rolig

Nu har jag äntligen fått hälsoundersökningen och utdraget från polisregistret, lite sista minuten..Men jag väntar fortfarande på att få tillbaka mitt visum..Ååå,blir så nervös av att gå och vänta.
Det var en liten siffra som inte stämmde i visumet, det gjorde att jag va tvungen att skricka tillbaka det och få det ändrat. Vill ju inte riskera att inte komma in!

Nu har jag bestämt vad jag ska köpa till mina värdföräldrar. Min granne gör jätte mycket saker i trä; skålar, fat, knivar mm.
Jag har valt två fina pennor i snygga träaskar som hon ockå har gjort. De kostar bara 125 kr styck, men ser ut att vara mycket dyrar. (Bild kommer sen)
Jag tror att värdföräldrarna kommer att gilla pennorna, de jobbar som mäklare och advokat så känns som att de kommer att använda dom.. Nu ska jag bara hitta något till ungarna!

16 dagar kvar nu!!!!

Bye


Kommentarer
REKLAM

JOINA fbgruppen"FOLK SOM FÖDDES I BJÖRNHULT BORDE EJ FÅ ÅKA TILL USA"

2010-08-01 @ 13:08:24
Hanna

Hej! ska du bara ha med dig en resväska?puss

2010-08-03 @ 19:41:47
URL: http://hannai.blogg.se/
Madde

Jag tar med mig handbagage också,men jag tror inte att jag kommer använda alla kilon.puss

2010-08-05 @ 16:27:05
URL: http://mingemarsson.blogg.se/
Michaela

Hur funka det med låset på resväskan ? Får man inte använda kodlåset på sin väska när man åker ? Vad är det för extralås du har köpt till ? Jag fattar inget ;) haha

2010-08-11 @ 20:51:04
URL: http://aupairicalifornien.blogg.se/
madde

Om det skulle vara så att de på flygplatsen vill öppna din resveska(om de ex hittar något som ser mysko ut) så finns det vissa lås som de kan öppna med en nyckel.På så sätt slipper man få låset sönderknipsat.

Så det är inte ett extra lås och du kan använda kodlås:P

Det finns massa olika modeller, jag hittade mitt på cleas ohlssons.

2010-08-12 @ 00:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0