Osket

Igår var det partaj i Skövde med plutonen.
Jag är så otroligt stolt över mig själv som tog det lugnt med alkoholen och höll mig på en lagom berusad nivå, ingen ångest här inte!
Dock så har jag tröttnat lite på att festa, ska ta det lugnt ett tag.. Eller..ska inte dricka nått innan torsdag, då är det plutonsfest igen:P
'
Helgen blir hemma i Oskarshamn. Har en hel del ärenden som ska fixas, bla. min Au Pair-ansökan som snart är klar och ska skickas iväg på söndag.
Massa häng med mina favoriter och förmodligen blir det att coacha lite basket.

Ta hand om dig!


Kommentarer
Lena

Hell yeah Maddish!! Alltid fest ändå när Madde är hemma ;D

2010-03-07 @ 12:06:10
Viktormarlen

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-20 @ 00:49:02
URL: http://viktormarlen.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0