Hemma!


Landade in hos brorsan för ungefär en timme sen, så sjukt skönt att vara hemma igen!

De senaste två veckorna har spenderats i Skåne för att ha Bataljonsövning, sammanfattning:
- Platt landskap
- Glest landskap (Att pissa i skydd var lyx)
- Sova i 20- tält (Med 22 pers)
- Folk som skedar upp en och gör andra konstiga saker i sömnen
- Käka grönpåse (Jag vägrade)
- Skumpa runt i bandvagn
- Ta hand om "skadade"
- Ta hand om skadade
Och en massa "hemligheter"..moahahaha


Just det..Den familjen som hade kontaktat mig sa nej:(
Så nu är det bara ut på köttmarknaden igen..


Bättre sent än aldrig, lite bilder ffån turkiet:
























Kommentarer
Skorpan

Snygg du é!!! =)

Hoppas att du hade det toppen i Turkiet! Var det med lumparkompisar??

Sugen på fest den 5/6?? Tänkte fira att jag återupptar mitt sociala liv =)

Skickar inbjudan till Ulla! Du får gärna ta med dig ngn!

2010-05-16 @ 23:03:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0