5 år

Idag är det 5 år sen farsgubben gick bort. 5 år..Känns som en evighet och det känns som det var igår brorsan ringde mitt under en lektion och sa att pappa hade varit med i en bilolycka.



Det finns så mycket som jag önskar att han hade fått se mig göra;
Lumpen, vi hade pratad om det många gånger och jag tror att han hade skrattat åt mig om han hade sett mig första gången jag kom hem i uniform..
Och detta, au pair-livet..Jag hade så gärna velat att han skulle kunna vara med och hälsar på när familjen kommer och hälsar på i Februari.



Fan alltså..Vissa saker borde inte få hända..Vissa saker är så jävla orättvist.

Lyssnar på en av hans favoriter, John Fogerty var alltid på i husbilen på semestern.




Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, och saknar dig.


Kommentarer
nana

Detta hade jag ingen aning om Madde. Jättefint skrivet!

2010-11-02 @ 07:41:40
URL: http://nanabjornberg.blogg.se/
Lena

Madde <3 vet inte vad jag ska säga. Men du betyder allt för oss, så du vet. Jag sitter här och bölar snart. Men vi finns här för dig!

2010-11-02 @ 16:24:32
Linda

håller med alla ovanstående!!

2010-11-02 @ 19:28:21
Sanna

wow, va stark du ar med detta du gatt igenom. Du ar en tjej som ja skulle vilja vara! de var super fint skrivet! fick lite vatska i ogonen! puss! tanker pa dej och skot om dej!

2010-11-03 @ 12:46:44
URL: http://sannamt.blogg.se/
Skorpan

Tänker på dig!!!

2010-11-04 @ 21:22:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0