Fylleinlägg

Ja...Jag är full
Vi festade hos Stella ikväll, och när alla drog ut så valde jag att stanna ensam kvar.
Jag är full, jag har hemlängtan och jag tjuter.
Jag vill faktist bara hem, och det tänker jag säga till min LCC i veckan.
Tanken var att jag skulle stanna kvar efter thanksgiving, men jag vet inte om jag pallar, jag vill bara hem.

Jag har en familj på gång nu, dom blir min sista chans. Om dom inte vill ha mig, eller om jag inte vill ja dom, så skiter jag i det. Det är fan inte värt det.
Hoppas bara att dom betalar min resa hem.

OCh vart ffan är alla när jag behöver fylle-skypa??


Kommentarer
Lena

Hahhaha gillar dina inlägg Madde!!! :) ÄLSKKAR dom och förresten pumpfake och alla andra ställningar gör du med mig! Jag är din guuurl.

2010-11-20 @ 17:58:09
linda aka spökeet

åhh jag typ tjuter på jobbet tur att ingen ser mig. Jag saknar er två så galet mkt plus att jag MISsade FYLLESKYPEN!!

2010-11-20 @ 20:32:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0