Phungkulor!

Ja idag blev det skype med Linda och Lena. Saknar mig kulor så mycke!!
Jag och Linda snackar om att flytta ihop när jag kommer hem, vi kommer att ha det så KING! Käka ris, festa och testa nya saker som "Rodeo" och "Pump-fake".
Så ska vi jobba, spara pengar och sen åka till Asien och få mig bortgift med någon av Linda och Lenas 100 kusiner.



Ikväll super jag bort hemlängtan med Stella, den galna finnen. Kommer nog hit fler folk, så det blir förfest hos Stella och sen gör vi Hollywood osäkert!

Kärlek mina vänner, kärlek!


Kommentarer
Steinhilde

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-08-05 @ 07:43:48
URL: http://steinhilde.blogoom.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0