They're playing basketball

Mitt liv kanns lite battre faktist!
Drog till gymmet, hoppades att fa lira lite men hade inga hoga forvantingar. Kommer dit, lirade i 3 timmar!!Nastan konstant.
Jag och 11 snubbar korde 3-3 turnering pa en korg, vinnarna stannar pa planen. Mitt lag fick spela nastan hela tiden, vi va grymma!
Och det va skont att kanna att man tillforde natt. Efter forsta matchen kom massa fram och beromde mig, och mina lammkott som jag spelat med va skit stolta for att dom visste att jag va fran Sverige "She play ball in Sweden, she is good man!" (aaaa,jag blev sa himla glad).

Men sjalvklart forstordes kvallen av att nagon snodde min boll... Hoppas verkligen att nagon tog fel och lamnar tillbaka den..



/madde


Kommentarer
Lena & Linda

Du tillför alltid något Maddy!! Grr lammkött, hoppas du hookade mer än ett skott ;). Lindas skämt, sista meningen...

2010-11-04 @ 11:27:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0