The Plan...

Hmm,jag har funderat..
Jag måste sluta festa varje helg,eller jag borde sluta festa varje helg.
Måste börja skrapa ihop lite pengar så att jag kan resa när jag väl får min ledighet, och just nu spenderar jag alla pengar på alkohol!
Jag får 240$ i veckan, 40$ ska gå till bensin och eftersom jag har gratis mat och boende innebär detta att jag har 200$ i veckan att slösa!
Då kan jag ju fråga mig själv hur jag har lyckats göra av med alla pengar varje vecka?
Jag har faktist inte shoppat så mycke kläder, inte ens ett plagg varje vecka, och jag skulle faktist hellre lägga mer pengar på kläder än på alkohol. Så tanken är att jag ska lägga undan (minst) 30$ i veckan till mitt sparkonto, och resten ska gå till kläder,moahahaha:)

Så nu är det officiellt; jag ska gå från helgalkoholist till shoppaholic!

/madde


Kommentarer
Maria

Låter jävligt bra de för då kan du köra på mej när jag ska festa :D

2010-09-22 @ 05:41:47
URL: http://aupairaventyret.blogg.se/
Madde

haha,jo jag far vall gora det,ska varldens dyraste taxia,haha

2010-09-22 @ 21:15:58
Jenny

Haha låter ju underbart! Själv spenderar jag för mkt pengar på kläder istället för alkohol... tror jag är uppe i en till resväska nu. undar hur detta år kommer sluta :S

Men spar dina pengar nu så kan vi spendera dem på både kläder och alkohol när jag kommer :D

kram!

2010-09-23 @ 17:46:36
URL: http://jennynorrby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0