Welcome to another shitty day in paradise!

Ja varje ros har sina taggar, och de sista dagarna har det varit ratt sa mycke taggar for min del.
Ungarna har vall inte uppfort sig exemplariskt precis, och jag forsoker verkligen att vara glad och posetvi emot dom,men ibland gar det bara inte..
Jag ar sa oerhort tacksam att jag har sa bra vardforaldrar, jag kanner verkligen att jag kan prata med dom nar ungarna har varit uppkaftiga osv.. Men jag visste att detta skulle komma, sa har det varit for alla tidigare au pairer har, och det har alltid gatt over och blivit jatte bra..
Det som haller humoret uppe ar att jag gar och vantar pa paket bade fran syster och mor, kanner pa mig att jag kommer grata en skvatt av gladje nar de kommer!
Och i helgen ska jag och Maria pa hiking, super!
Nu ar jag off i en timme, sa det blir ett avsnitt av criminal minds som min basta van (TiVo) har spelat in:)
/madde


Kommentarer
Alesia

Madde, maila mig och skriv av dig jag vill veta hur du har det!! puss

2010-09-12 @ 02:05:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0