Äntligen!

Vinst!!
Och att vinna med 18 poäng, istället för 4 som det var sist känns som ett väldigt stort plus i kanten.

För min egen del gick det rätt okej, tror att jag satten två treor, men missade hälften av mina straffkast. Förstår inte hur jag kan missa mina straffkast när det är det som jag försöker att öva på mest, så fort jag får tid över skjuter jag straffkast..Blir så irriterad..


Nu ser jag fram emot en helg utan match, istället är det Steg 1 utbildning i Oscarsgymnasiet hela lördag och söndag.

Take care!

/madde


Kommentarer
Lena

Fokusera inte för mycket och tänk inte på straffkasten som omöjiga, tänk t.ex. på att bara sätta påsar. Så kommer du nog sätta fler.

2011-02-11 @ 16:36:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0