Uppdatering..

Mitt besök hos kirurgen idag gick både bra och dåligt..
Tydligen är jag för stram och stel i axeln, och just nu för svag i rotationen. Detta innebär att i värsta fall måste han operera igen för att släppa på ledbanden (vilket jag verkligen inte vill göra), men till en början ska jag dubbla min tid hos sjukgymnasten så ska hon slita och dra för att försöka töja ut så mycket som möjligt.
Kan ju inte säga att jag ser fram emot all smärta, men men, det måste göras..
Det bra var att jag kan mer eller mindre spela nu, det finns ingen risk för att något ska gå sönder. Dock så kan jag ju fortfarande inte göra så mycket med vänstern, men det betyder att jag kan träna iaf!:)
.
Och hos optikern då..
Ja, jag ska bli med glasögon!
Det var egentligen bara en fråga om när jag skulle få det eftersom alla andra i famlijen har det.
Så just nu testar jag för fullt, men jag med min beslutsångest kommer ju att vela i all evighet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0