B-ball

Ännu en helg i basketens tecken är över. Jag är helt död..
Igår var det Scania/OT cup, vilket innebar en halvdag i B-hallen. Måste säga att jag blir så glad i hela själen av att se massa unga talanger spela, och roligast är att se ett lag skratta och ha kul även om de ligger under med 20 poäng. Allt tid och energi som man lägger ner känns så värt det!

Idag hade vi match mot Sanda på hemmaplan. Matchen slutade 45-52 till Sandas fördel, men tycker att vi gav serieledarna en bra match och vi slutade aldrig kämpa.
Sjukt kul med publikrekord också!!

Bildarkiv: Helsingborg-OBBK

Nästa helg möter vi Arvika borta. Vi kommer att åka med åtta spelare, så vi får se om jag får följa med. Jag hoppas att jag får det, så kan jag få träffa Daggen!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madde

Livet som volontär i Dublin.

RSS 2.0